Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterCrimedatbase

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexVerkstadsforumVerkstadenSvetsning

Söker svetsare

1 inlägg • Sida 1 av 1
Diskutera svetsning här

mig-mag (trådstartaren)

#1 » 10:11:18, 16-10-2020
  • Överför markerat ord till lexikonet

Hej kära svetsare,

Vi är ett tyskt företag som bland annat säljer svetsar och plasmaskärare. Vi har blivit mycket intresserade av detta område och vill utveckla det.

Vi arbetar för närvarande med ett projekt som kretsar kring svetsande som hantverk och yrke! För oss är det viktigt att vi får feedback från personer med svetserfarenhet professionellt och / eller privat. Vi söker därför deltagare till en eller två intervjuer under nästa vecka (v 43).

Vilka är svetsarnas behov när de handlar online? Och hur mottas vår digitala produkt av svetsare?

Intervjun kommer att äga rum nästa vecka via videosamtal och tar ca 60 minuter. Tiderna skulle vara på måndag mellan 12:45 och 13:45 och / eller på fredag mellan 10:00 och 14:00. Intervjun kommer att föras på engelska.

Om du är intresserad, vänligen skicka mig ett PM med din e-postadress - vi skickar sedan ett preliminärt frågeformulär som tar 1-2 minuter. Om allt passar kommer vi att boka en tid för intervjun!

Jag ser fram emot era svar!

[b]Timersättning 250 kr/b]
mig-mag
1 inlägg
 
Blev medlem: 09:36:51, 16-10-2020
International
Maskintyp: Ej angivet




Återgå till Svetsning

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se