lite mer reflektioner av uppköpet....
Jag har som sagt problem med värmefläkten, har ingen
värme... vände mej till swelog och pratade me dem om detta... får till svar att de skall de fixa... de vart ute 2ggr å felsökte, efter en dag ringer de från swelog å säger att de helt enkelt inte kan fixa mitt fel, utan jag får vända mej till Hessselberg maskin, närmsta kontor för mej var i Göteborg...
så lärdommen för mej blev av detta att man i första hand får ringa göteborg... swelog har inte tillgång till komatsudatabasen längre, så allt mera avancerat än rent mekansikt fel utan behov av reservdelar bör nog gå via göteborg...
synd eftersom maskinen köptes på grund av den så närliggande servicen...
så om ni skall kontakta swelog så var noga med att kolla upp om de verkligen klarar ut felet... ( å nu vill jag absolut inte dra ner swelog i skiten, de har duktiga reperatörer, men utan databasen måste de va riktigt hopplöst för dem...)