Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterCrimedatbase

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexDiverseSnick SnackTissel Tassel

En liten söt uggleunge.

1 inlägg • Sida 1 av 1
Har du sett en ny maskin? Har du hört om en ny maskin? Berätta här!

Janne P (trådstartaren)

#1 » 21:56:54, 07-06-2011
  • Överför markerat ord till lexikonet

http://op.se/lanet/ostersund/1.3360041- ... -i-lugnvik

Nu har jag sett denna lilla söta dunboll!

Idag då jag bytte olja på hennes bil ( Hur f*n kan bygga en bil på detta vis. Frontera V6), så berättade hon, att när hon varit ute med Vichy så stannade Vichy plötsligt och hon fattade ingenting. När hon sedan tittade så såg hon denna lilla söta dunboll. När hon sedan tittade uppåt så satt mamma där uppe i träden. Eftersom att jag sett denna artikel så blev jag nyfiken. Så efter oljebyte mm, så gick vi dit. Vi gick till platsen o där fanns bara lite träck. Men vi tittade upp i träden o där såg vi mamman. Helt plötsligt så flaxade mamma iväg och då såg jag att Vichy stod o viftade på svansen. Då visste jag att vi hade hittat ungen, o mkt riktigt bakom fyra små granar satt den lilla dunbollen. Jag har ingen bild eftersom jag inte vill störa mamma eller unge. Men det var en häftig naturUPPLEVELSE. O jag talar inte om var.
Janne P
Fler än 100 inlägg
 
Blev medlem: 16:06:30, 09-03-2010
Ort: Östersund
Maskintyp: Ej angivet




Återgå till Tissel Tassel

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se