Allt i denna maskinen ska var uppdaterad. Motorn fick nya vipparmar och kamaxel. Motorfästen, diverse tillbehör som AC kompressor tappades ibland och fick rustas om.Gasreglaget byggdes om 4 gånger, Undervagn, växellåda, datorer, säkringshållare, elsystemet överhuvudtaget. Hydraulpumpsregleringen fick ändras för vissa strypventiler i regleringen lossnade. . . Jag det är nu 10-12 år sen, så en del kommer jag inte ihåg. Vi var i alla fall 2 gubbar i Växjö på swecon som nästan enbart körde i skytteltrafik till dom här rackarna.
1 eller 2 maskiner tog man tillbaks direkt efter leveransen i och med hydraulfilter var full med metallspån.
Jämt och ständig hörde man klagemål från kunderna. Efter modifieringar var gjorda blev det lite lugnare. Men hela tiden var det viktigaste verktyg i bilen Contronikinstrumentet för att göra vissa inställningar (teach in). Må hända att det finns idag vissa man kan lita på.