Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterCrimedatbase

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexMaskinforumTraktorer[Traktorer] Allmänt

framhjul volvo bm 600

2 inlägg • Sida 1 av 1
Allmäna teknik-diskussioner rörande traktorer

terminator (trådstartaren)

#1 » 21:47:32, 08-05-2016
  • Överför markerat ord till lexikonet

skulle behöva hjälp med att hitta ett bult mönster som passar fram på en volvo bm 600 är för övrigt en 67a typ om det finns någon vagn med samma bult mönster eller så bredden bör ligga på ca 4-500 jag finns i skåne kanske någon här omkring har något som passar . om inte så får jag bränna ut bult cirkeln och svetsa dit den på en lagom fälg . behöver bredare efter som jag har lastare på den :hurra:
terminator
Fler än 10 inlägg
 
Blev medlem: 10:24:45, 29-05-2013
Ort: klippan skåne
Sverige
Maskintyp: Traktor
Maskin: fendt
volvo bm



ls76

#2 » 21:57:24, 08-05-2016
  • Överför markerat ord till lexikonet

terminator skrev:skulle behöva hjälp med att hitta ett bult mönster som passar fram på en volvo bm 600 är för övrigt en 67a typ om det finns någon vagn med samma bult mönster eller så bredden bör ligga på ca 4-500 jag finns i skåne kanske någon här omkring har något som passar . om inte så får jag bränna ut bult cirkeln och svetsa dit den på en lagom fälg . behöver bredare efter som jag har lastare på den :hurra:

Hör med någon traktordemontering.
Hälsn.
Bosse
ls76
Fler än 500 inlägg
 
Blev medlem: 11:38:59, 23-12-2014
Ort: Påskallavik (Oskarshamn
Maskintyp: Lastbil


Återgå till [Traktorer] Allmänt

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se