Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterCrimedatbase

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexMaskinforumTraktorer[Traktorer] Allmänt

Belarus MTZ 562

4 inlägg • Sida 1 av 1
Allmäna teknik-diskussioner rörande traktorer

MatsW (trådstartaren)

#1 » 12:06:52, 28-07-2017
  • Överför markerat ord till lexikonet

Söker en rephandbok till Belarus MTZ 562 -86, någon som vet var man kan hitta en sådan?
MatsW
Fler än 1 inlägg
 
Blev medlem: 15:00:34, 28-12-2013
Ort: Burträsk
Sverige
Maskintyp: Ej angivet
Maskin: BM 868
Belarus MTG 562
Deutz f4L912



strumpa

#2 » 14:26:07, 28-07-2017
  • Överför markerat ord till lexikonet

Hej! Såg att du hade frågat på belarus.hem.net redan och om jag inte minns fel har jag hittat min där. Så gräv lite där så hittar du den nog. Annars har jag hittat den annorstädes, skicka PM isf så kan jag skicka den till dig.
Av en duglig maskinskötare måste obetingat fodras uppmärksamhet och samvetsgrannhet, ordningskärlek, lugn och nykterhet.
strumpa
Fler än 500 inlägg
 
Blev medlem: 10:50:56, 18-09-2012
Ort: Söderhamn
Maskintyp: Traktor
Maskin: Belarus MTZ 562
Komatsu PC130-6
Forson Super Major med tillhörande Shawnee Poole dumpervagn

MatsW (trådstartaren)

#3 » 11:04:23, 29-07-2017
  • Överför markerat ord till lexikonet

Lyckades inte hitta någon på belarus.hem.net, men hittade en på på sellfy.com, 15 EUR, som gav viss information, dock har jag inte lyckats lösa problemet, att lyftspaken för trepunkts lyften inte fungerar för lyftning, måste alltid använda spaken för dubbelverkande lyft.
MatsW
Fler än 1 inlägg
 
Blev medlem: 15:00:34, 28-12-2013
Ort: Burträsk
Sverige
Maskintyp: Ej angivet
Maskin: BM 868
Belarus MTG 562
Deutz f4L912

strumpa

#4 » 17:55:20, 29-07-2017
  • Överför markerat ord till lexikonet

MatsW skrev:Lyckades inte hitta någon på belarus.hem.net, men hittade en på på sellfy.com, 15 EUR, som gav viss information, dock har jag inte lyckats lösa problemet, att lyftspaken för trepunkts lyften inte fungerar för lyftning, måste alltid använda spaken för dubbelverkande lyft.

Det krånglar för mig med. Men du vet om "ratten" där du ställer om mellan lyft, drag- och mixkontroll? Står den i neutral funkar den inte.
Av en duglig maskinskötare måste obetingat fodras uppmärksamhet och samvetsgrannhet, ordningskärlek, lugn och nykterhet.
strumpa
Fler än 500 inlägg
 
Blev medlem: 10:50:56, 18-09-2012
Ort: Söderhamn
Maskintyp: Traktor
Maskin: Belarus MTZ 562
Komatsu PC130-6
Forson Super Major med tillhörande Shawnee Poole dumpervagn


Återgå till [Traktorer] Allmänt

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Sidenbladh och 20 gäster



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se