Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterCrimedatbase

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexMaskinforumÖvriga entreprenadmaskinerVäghyvlar

Har man inte arbete så skaffar man sig mera arbete

31 inlägg • Sida 3 av 3
Diskutera väghyvlar här

JIMMY BERG (trådstartaren)

#31 » 00:08:59, 22-03-2011
  • Överför markerat ord till lexikonet

klart det tål mer än vad man tror :) men men nu skall den tas in mummel mummel nu ikväll rök andra soppapumpen samma smygande symtom å haverande pump som följd med nada sug så nu blir det garaget åt den ett tag tror att pumpen går sönder av mer än en orsak 2 pumpar kan inte bara gå sönder utan anledning. nya rör blir det för tanken också dom har jue något smartskaft kapat å jag tror faktiskt att samma problem har hänt förut med pumpen den hade jue varit skruvad i tidigare såg ja på muttrarna men trots allt nu stannade den inte i skogen som tidigare så jag fick dra hem den med L90 nu stannade den på hammars mekaniska verkstad och 30 meter ifrån garaget mitt! :)
JIMMY BERG
Fler än 100 inlägg
 
Blev medlem: 18:49:17, 07-04-2010
Ort: Västernorrland
Sverige
Maskintyp: Lastbil
Maskin: LM 620 Scania L76 super




Återgå till Väghyvlar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se