PROVA en Mattsson 2 serie. Jag har inte heller problem med spakarna i sig i Cat o Volvo . De fick gärna vara mekaniska spakar i min hyvel med MEN då ska dom sitta brevid stolen i armstöden o inte där man ska se. Å andra sidan så funkar elektroniken bra de enda man
saknar är de lilla hydral väset man känner i spaken. Annars går de att ställa in dom så man får fin känsla. Och jag förstår inte varför vägverkets chaförer gnäller över känslan när dom mestadels kör snö och grus underhåll
Själv kör jag ca 80% finsjustering och dom har dille på att lägga 0.2-0.4% i längd fall mellan brunnarna så finkänslan andvänds ofta! Nja de är sikten o ljudnivån i hytten som är sämst med en Cat. Prova en ny Cat 163H som Vägverket köpt för några år sen o man kunde inte föra en vettig konversation i hytten ens på tommgång
Sen har dom ett problem dom inte löst på M:n heller och de är att hytten sitter på fel sida. Dels så kommer den för långt fram och efter som man känner tvärfallet i rygslutet så blir de fel så fort man krabbkör lite för att tex se lite bättre. Låt säga att man måste krabb köra en hel dag hur bra mår man av att sitta snett så länge???? Sen har dom satt en massa instrument o dyligt runt "ratten"
De ska vara så mycke
glas så möjligt frammåt
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.