arcticforever skrev:Har sett på många hyvlar att de flesta har nästan helt släta
däck .t.o.m Connys hadde lite Hyv...ehhh.. hyland
såg jag på nån bild. Nöts dom mkt hårt , behövs inte mer mönster,gräver dom för mycket med nya däck
Det är ju sällan man ser en anläggningsmaskin med så dåliga däck som en hyvel
Hur vore det med
glasögon
Har för fasen investerat 80 lax i nya bakdäck härom året
Och fram är dom ca 70 %
Men det är givetvis inget grovmönster utan bak har jag Michelin snowpluss med sajpat klack mönster och fram sitter det Nokia klack däck
Det där med spår i sjusteringen är ju mest ett problem då man svänger annars så ska ju ytan ändå vältas efter att man är klar innan svartmålarna kommer
Men grovmönstrade däck drar otroligt mycke sämmre på grus och kan då slira lättare och därmed förstöra mer
Hadde Nokia däck runt om förut och mönstret är i prinsip lika som Michelin däcken men dom senare med sajpning drar något grymt i gämförelse. Det konstiga är att dom inte slits fortare utan värkar hålla bättre
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.