|
|
| Author |
Message |
Brynjar
Mer än 500 inlägg
Maskin: På jobb: Volvo 140blc 2006 mod. Privat eie: Åkerman H7c 86 mod. MF 35 Halvbander

|
Posted: 22:41:46, 01-01-2012
|
• |
|
|
Robban_C skrev: | Men vänta nu, du är från Norge men skriver på svenska?  |
det der har jeg også sett...og ikke helt skjønt... :smile:men svensk er vel kanskje lettere og lese for oss norske enn omvendt men og skrive det er vel værre i og med at dere har et par bokstaver på tastaturet jeg ikke finner hvertfall
|
Last edited by Brynjar on 22:44:28, 01-01-2012; edited 1 time in total
 Ingenting er umulig,det tar bare litt lengre tid....
|
|
|
|
Back to top :: Tillbaka
|
|
|
BegReg: köp och säljsajt för entreprenad och transport
|
|
Robban_C
Mer än 500 inlägg
Maskin: Volvo EC45 -06 Volvo EC35 -01 MB-Trac 800 -86 New Holland TL90A -05

|
Posted: 22:48:00, 01-01-2012
|
• |
|
|
Det går bra med både svensk og norsk. (observera stavningen! )
Och vi är så glada att ni är med här.
Jag får nog börja träna på min stavning på norsk! |
|
|
|
|
|
|
|
|
Brynjar
Mer än 500 inlägg
Maskin: På jobb: Volvo 140blc 2006 mod. Privat eie: Åkerman H7c 86 mod. MF 35 Halvbander

|
Posted: 23:27:08, 01-01-2012
|
• |
|
|
Robban_C skrev: | Det går bra med både svensk og norsk. (observera stavningen! )
Och vi är så glada att ni är med här.
Jag får nog börja träna på min stavning på norsk!  |
Takk for det....ja du var en 20 sekunders norrmann nå holder med og lese norsk Robban |
|
|
|
|
|
|
|
Lars B
Moderator

Maskin: Scania LS 110Super International H-30 B Brøyt X-20 Scania-Vabis L 71 Regent Scania LS 75 Super 2st Bolinder-Munktell VHK 85 Volvo T-22

|
Posted: 23:28:55, 01-01-2012
|
• |
|
|
Brynjar, jag är inte kunnig på norsk tastatur men prøv knappen alt + ø och alt + æ och se vad som händer? Omvänt fungerar det bra... |
|
|
|
|
|
|
|
|
Brynjar
Mer än 500 inlägg

|
Posted: 23:52:30, 01-01-2012
|
• |
|
|
Lars B skrev: | Brynjar, jag är inte kunnig på norsk tastatur men prøv knappen alt + ø och alt + æ och se vad som händer? Omvänt fungerar det bra...  |
Nei ikke helt korrekt men min flinke samboer ordnet det....
Nu kan jag skriva lite svensk jag med. Man måste først trycka på tangenten överst til venster for enter og a eller o efter...
Så da kan jag skriva Ä och Ö,oerhört tungsamt men
Kan vel ha noe med at i sverige bruker dere bokstaven å,men vi bruker aldri ä og ö....
Var tungvindt hvertfall syns jeg så jeg tror jeg skriver norsk så får dere bare spørre hvis det går til h___te |
|
|
|
|
|
|
|
Beirut
Mer än 500 inlägg

|
Posted: 00:06:20, 02-01-2012
|
• |
|
|
Brynjar skrev: | Lars B skrev: | Brynjar, jag är inte kunnig på norsk tastatur men prøv knappen alt + ø och alt + æ och se vad som händer? Omvänt fungerar det bra...  |
Nu kan jag skriva lite svensk jag med. Man måste først trycka på tangenten överst til venster for enter og a eller o efter...
Kan vel ha noe med at i sverige bruker dere bokstaven å,men vi bruker aldri ä og ö....
Var tungvindt hvertfall syns jeg så jeg tror jeg skriver norsk så får dere bare spørre hvis det går til h___te  |
Se du kan ju
Om någon annan undrar så är komentaren baserad på tidigare missförstånd mellan oss |
|
|
|
|
|
|
|
|
Brynjar
Mer än 500 inlägg

|
Posted: 00:18:41, 02-01-2012
|
• |
|
|
Beirut skrev: | Brynjar skrev: | Lars B skrev: | Brynjar, jag är inte kunnig på norsk tastatur men prøv knappen alt + ø och alt + æ och se vad som händer? Omvänt fungerar det bra...  |
Var tungvindt hvertfall syns jeg så jeg tror jeg skriver norsk så får dere bare spørre hvis det går til h___te  |
Se du kan ju
Om någon annan undrar så är komentaren baserad på tidigare missförstånd mellan oss  |
inga fler svenska kodord nu Beirut.... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You cannot attach files in this forum You cannot download files in this forum
|
|
|
|

|
|