Moderator: Moderatorer
det kommer inget bränsle från CAV-pumpen till spridarna. Det skall väl pumpa på rätt bra därifrån med fullt öppen gasspjäll och stoppvajern fullt indraget? Det spottar bara lite grann någon gång.
Jars skrev:Som han nämde innan så kommer det ej så mycke !det kommer inget bränsle från CAV-pumpen till spridarna. Det skall väl pumpa på rätt bra därifrån med fullt öppen gasspjäll och stoppvajern fullt indraget? Det spottar bara lite grann någon gång.
Låssa några av muttrarna till spridarna på motortoppen å kör med starten tills han börjar "harkla" för då är han på väg !
Fredrik_ skrev:Pratat med säljande firma?
Någon form av funktionsgaranti borde väl finnas..
De kanske har en annan pump att pröva!
Jag menar innan du börjar kosta på den du har!!
Eller återlämna och renovera orginalet istället..
Ratiosphere skrev:Fredrik_ skrev:Pratat med säljande firma?
Ja, köpte den på Laholms Traktordemontering. Robban där sa att det gäller en 3-månaders garanti. Vet inte om de har en liknande CAV-pump, men om det är garanti är det väl så att de kommer skicka iväg den till någon pumpfirma för test i bänk?
Jars skrev:Ratiosphere skrev:Fredrik_ skrev:Pratat med säljande firma?
Ja, köpte den på Laholms Traktordemontering. Robban där sa att det gäller en 3-månaders garanti. Vet inte om de har en liknande CAV-pump, men om det är garanti är det väl så att de kommer skicka iväg den till någon pumpfirma för test i bänk?
Det tror jag icke utan när de har fått den du skickar dit så kommer de
att skicka en annan från hyllan ! det blir nog så bra sådär !
Återgå till [Traktorer] Allmänt
Användare som besöker denna kategori: FÅRsCALLE och 0 gäster