subaru n rullade som en klocka i över ett år , utan större knot
några veckor före besiktningen så rasade hastighetsmätaren sen bromsarna bak , suck, sen gav handbromsvajrarna upp hoppet , sen drivknuten , sen driv axeln , nu small multi remmen av , och huvud cylindern tycks ha tappat livs gnistan med
som extra salt i såret fick man 2 a på spräckt framruta , får väl skratta mig lycklig att en begagnat gick på 3000
hoppades och gni en säsong till på sommardäcken , men på 2 titta corden fram och sa hej så bara köpa 2 nya när man ändå har
check häftet redo
lustigt näsan noll kr i månaden i rep konto , sen så tornar sig dejten med bilbekämpingen upp och man får sänka 6000 kr i reservdelar
förvisso måhända bättre och skeppa till skrot , men känns ändock som synd och skrota en bil som är 100 % rostfri i underredet
bara nån rost bubbla i karossen och 24k mil , nära på 30 år med..
mest sorgligt är väl att släkten sitter som olycks korpar och kraxar och gnir händerna och mår oförskämt bra att de går åt skogen
nåväl de man
saknar i plånboken tar man igen i rent j*vlar anmana