Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterCrimedatbase

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexDiverseSnick Snack

Att sälja fordon på blocket och bli överöst av oseriösa stollar.

93 inlägg • Sida 7 av 7
Hit hör allt som ej passar in i något av de andra forumen ...

håkan 13

#91 » 19:53:41, 20-08-2019
  • Överför markerat ord till lexikonet

japp!! enda gången skulderna försvinner är om man köper av fogden...
håkan 13
Fler än 500 inlägg
 
Blev medlem: 11:15:49, 15-03-2008
Ort: Finspång
Maskintyp: Traktor
Maskin: MF 6718s, MF 8S-265, NH T7-270, Case-IH 7230, JD 5820 V-BM L50c, L60h Weidemann 1250 Claas Lexion 7600 tt, mm, och på fritiden... ;-) Moelven 691, IH 475, Lundberg 342, en Chevapickis, nån SAAB och Alfa Romeo... och ganska många Land Rovers... mm...



Holger

#92 » 21:57:43, 03-09-2019
  • Överför markerat ord till lexikonet

Holger skrev:Börjar bli dax att hypa maskinmarknad.net

Vill bara tala om att vi nu har uppdaterat maskinmarknad.net till nyaste versionen. Designen är lite fräschare och allt är nu översatt till svenska.
Skulle vara kul om ni lade ut era annonser även där, så att vi får fart på det hela.
Som det är nu har vi en massa kategorier, jag skulle vilja reducera dem till huvudkategorierna plus kanske en nivå underkategorier framöver.

2 personer gillar det här inlägget.
Användarvisningsbild
Holger
Webmaster
Webmaster
 
Blev medlem: 10:54:48, 12-10-2003
Ort: Hannover
Sverige
Maskintyp: Hjullastare
Maskin: Test

krokodilen

#93 » 10:11:46, 04-09-2019
  • Överför markerat ord till lexikonet

Sålde en V70 -16 Classic Sport i helgen på Blocket,,, tog ca 2 dygn så jag antar att den var lite för lågt prissatt, fin va den iaf. Begärde 175 och fick 170 av seriös kund.

Fick lite bud runt 140-155 första timmarna och det hörde även av sig ett antal bil handlare.

Bör väl bjuda på lite konversation till mina maskinistvänner känner jag.

Hej!
Jag heter Thom och är försäljningschef på Kamux nya bilanläggning i Halmstad. Vi är intresserad av att köpa in din bil.
Vad kan du tänka dig att sälja den för snabbt och smidigt? Jag garanterar snabb och proffsig affär med ett inbytestest av oberoende part, vi kan även hämta din bil om så önskas.
Vad säger du? :)

MVH
Thom, Kamux Bil


Hej,

5 bud på 40 minuter säger mig att detta är en attraktiv bil och att jag ska hålla i priset.

Mvh Christer


Sedan dök ju även stollen upp!

Hej
Är ni redo att anpassa priset och göra en smidig och snabb höstaffär för 90.000kr?
Med vänlig hälsning,
Anders


Mitt svar: Haha men va fan har du resan dragit på med fredagsgroggen!? :bira: Skål ta mej fan!!

Så kan de va! :razz:

/C
It's the green stuff that keeps the world spinning! :thumme:

4 personer gillar det här inlägget.
Användarvisningsbild
krokodilen
Fler än 500 inlägg
 
Blev medlem: 22:19:53, 20-10-2008
Ort: Dalsland
Sverige
Maskintyp: Ej angivet


Återgå till Snick Snack

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Kurt Karlström, tnn72 och 9 gäster



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se