Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterCrimedatbase

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexDiverseSnick Snack

Introduktion och möjlighet

1 inlägg • Sida 1 av 1
Hit hör allt som ej passar in i något av de andra forumen ...

pepegc (trådstartaren)

#1 » 23:43:37, 14-12-2022
  • Överför markerat ord till lexikonet

Hej fina herrar, tidigare har jag använt det här forumet när jag arbetade med en utmärkt Arboga borrpress och den var till stor hjälp. Tack. Idag ville jag presentera ett personligt projekt som jag har arbetat med, som jag tror kan vara av ditt intresse. Den heter https://treegit.com, och det är en plattform där användare och samhället kan beskriva utrustning och maskiner av alla slag. Det är en plats att dela och bygga en permanent resursbas för vilken maskin som helst som finns där ute. Snart kommer du även att kunna köpa och sälja delar och tjänster. Det har bara varit uppe i ett par dagar, men det finns redan några exempel och användare. Om någon är intresserad använder den samma verktyg som datavetare använder för att samarbeta och underhålla versionskontroll av programvaruprojekt. Diskussioner är också möjliga inom varje arkiv i form av "Frågor" som kan öppnas och stängas när de är lösta. Det är ett annat format och ett komplement till utmärkta forum som detta. Jag hoppas att du kollar upp det. Vänliga hälsningar!


Bild
Bild
Bild
pepegc
Fler än 1 inlägg
 
Blev medlem: 21:15:15, 02-12-2020
Ort: Santiago, Chile
Suomi Finland (finska)




Återgå till Snick Snack

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se