Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterCrimedatbase

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexDiverseFöretag/EntreprenaderSöker jobb

Grävmaskinist / Anläggningsarbetare

1 inlägg • Sida 1 av 1
Söker du jobb inom entreprenad, skogs- eller jordbruk? Lägg upp din söktext här!

Henrik Eriksson (trådstartaren)

#1 » 09:26:38, 02-09-2013
  • Överför markerat ord till lexikonet

Hej.
Henrik heter jag och är 26år gammal, bor med min sambo, barn och djur i Kylinge.
Har utbildning för Grävmaskin/Grävlastare, Hjullastare/Lastmaskin, ADR 1.3, Heta arbeten, kravkurserna från vv säkerhet. hjälp och miljö på väg men inte arbete på väg.
Och nu är det såhär att jag har tröttnat på att gå hemma, så är det någon som vill anställa en maskinist som behöver timmar för att få sitt riktiga bevis så bara hör av er,
i första hand är det Blekinge, Skåne och Kronoberg som gäller, men det går även runtom i landet men då måste det finnas uppställningsplats för husvagn eller om arbetsgivaren håller med bostad.
B-körkort och tillgång till egen bil, även Truck och Traverskort (TLP2)

för mer info och cv;n hör av er.
//Henrik
Henrik Eriksson
Fler än 1 inlägg
 
Blev medlem: 19:51:14, 24-03-2006
Ort: Sölvesborg
Sverige
Maskintyp: Grävmaskin (larvburen)




Återgå till Söker jobb

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se