Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterMaskinistenin rikosrekisteri

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexDiverseFöretag/EntreprenaderSöker jobb

Maskinist med brutalt gött humör söker jobb på Västkusten

2 inlägg • Sida 1 av 1
Söker du jobb inom entreprenad, skogs- eller jordbruk? Lägg upp din söktext här!

Noworries (trådstartaren)

#1 » 21:17:36, 28-12-2013
  • Överför markerat ord till lexikonet

Hej.
Heter Joakim Danielsson och går idag på Anläggningsförarutbildningen på Komvux i Ale.
Min utbildning har jag idag 3mån kvar på där jag hoppas hitta ett företag där jag kan göra det som är kvar av min praktiktid. Min utbildning tar slut i Mars 2014. Där jag hoppas på att praktik kan gå över i lärlingsanställning.

Hitintills i min utbildning har jag varit med på dräneringsjobb, återställning av trädgårdar med tillhörande körning, lastning/lossning på byggarbetsplats, plattsättning, koppling av fordons-el (har el/elektronik utbildning) sedan gymnasiet. Samt gått en tid som grovis.

Tidigare i livet så har jag gått en utbildning mot tunga fordons mekaniker samt svets. Samt till ganska nyligen varit aktiv i Hemvärnet som mekaniker/tagit hand om utbildningar för ungdomar och kört mc som ordonnans. Och så mycke mer.. :)

Där jag äntligen hittat mitt kall i livet. Där det är ren meditation att sätta sig och i maskin. Glömmer aldrig en dag inne på Kollanda Grus där vi hade några månaders grundkörning. Där jag kände mitt kall i en 6ton Samsung. Där jag var placerad att hålla rent under en sand skrapa. Första dagen när verkligen tanke, planering, händer och maskin blev till ett var vackert. :)

Skickar gärna cv vid förfrågan.
Pratstund över en kaffe går också att ordna. :shake_hands:

Är flyttbar.. Bor idag i Göteborg..
Något ni undrar så fråga gärna.. :mail:

Gott nytt år.. :)

/Joakim Danielsson
http://www.noworries.se
joakim@noworries.se
Noworries
Fler än 1 inlägg
 
Blev medlem: 20:15:30, 28-12-2013
Ort: Alingsås
Sverige
Maskintyp: Grävmaskin (larvburen)
Maskin: Gott o blandat.



Noworries (trådstartaren)

#2 » 20:37:48, 21-03-2015
  • Överför markerat ord till lexikonet

Får ju komma med en uppdatering att jag idag är färdig med min utbildning. Så har idag förarbevis på anläggning, hjullastare och grävmaskin.
Känns verkligen som ett rätt yrkesval. Om det finns någon Entreprenad firma där ute som behöver anställa, förstärkning på kort eller lång sikt så hör av er.

Ha de gott.. /JD
Noworries
Fler än 1 inlägg
 
Blev medlem: 20:15:30, 28-12-2013
Ort: Alingsås
Sverige
Maskintyp: Grävmaskin (larvburen)
Maskin: Gott o blandat.


Återgå till Söker jobb

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se