Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterCrimedatbase

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexDiverseFöretag/EntreprenaderSöker jobb

Söker jobb som maskinförare.

2 inlägg • Sida 1 av 1
Söker du jobb inom entreprenad, skogs- eller jordbruk? Lägg upp din söktext här!

älvhöjdingen (trådstartaren)

#1 » 13:08:25, 12-02-2014
  • Överför markerat ord till lexikonet

Hejsan! :wave:
Jag är en kille på 19år som letar efter ett jobb. Jag är en glad och trevlig kille som brinner för att köra maskin.
Jag tog studenten i våren 2013 efter att ha gått en treårig gymnasieutbildning till anläggningsmaskinförare och har under sommaren/hösten 2013 jobbat med att köra kantklippning med hjullastare och slagkraftaggregat samt kört 14tons bandare på återställning vid kabelgrävning. Jag grävde även ner jordvärmeslang samt planerad lite på tomten åt min far med en hyrd 7tons bandare.
Jag har utbildningsbok på grävlastare/grävmaskin och hjullastare, C-körkort, digitalt förarkort, YKB, Arbete på väg nivå 1,2,3, ADR 1:3, Truckkort klass A2,A3, A4, B1.
Jag bor i Kopparberg i norra Örebro län, men vid rätt jobberbjudande är jag definitivt flyttbar, gärna norrut.
Jag är ansvarstagande och självgående samt inte rädd för att ta i och arbeta hårt. Jag tar hand om maskiner jag kör efter bästa förmåga och försöker alltid att göra mitt bästa för att få arbeten bra gjorda.
Jag är väldigt motorintresserad och på min fritid kör jag skoter och fyrhjuling, jagar samt cyklar mountainbike.

Hör gärna av er med frågor! :smile:
Betyg samt CV kan skickas på begäran.

Kontakt via mejl eller telefon

Mejl: hampusgeorgsson@hotmail.com
Tel: 0730-641321

Med vänlig hälsning// Hampus Georgsson

2 personer gillar det här inlägget.
Användarvisningsbild
älvhöjdingen
Fler än 10 inlägg
 
Blev medlem: 12:27:08, 03-05-2011
Ort: Ställdalen
Sverige
Maskintyp: Ej angivet
Maskin: Polaris Workman 500 -97, Polaris Assault 800 -09
Lynx GL3900 -86



älvhöjdingen (trådstartaren)

#2 » 00:22:06, 31-03-2015
  • Överför markerat ord till lexikonet

Uppdaterar lite här nu. Tillbringade förra året med att köra mestadels lastväxlarbil men även en hel del lastmaskin och lite grävmaskin. Har nu gått hemma över vintern utan att ha hittat nåt nytt jobb efter att jag fick gå hem på grund av brist på jobb. Söker nu med ljus och lykta efter någon som behöver en maskinförare/chafför/spadgubbe/något annat.
Användarvisningsbild
älvhöjdingen
Fler än 10 inlägg
 
Blev medlem: 12:27:08, 03-05-2011
Ort: Ställdalen
Sverige
Maskintyp: Ej angivet
Maskin: Polaris Workman 500 -97, Polaris Assault 800 -09
Lynx GL3900 -86


Återgå till Söker jobb

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se