Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterMaskinistenin rikosrekisteri

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexDiverseFöretag/EntreprenaderSöker jobb

Grävmaskinist/ Anläggare söker jobb nära Skövde

1 inlägg • Sida 1 av 1
Söker du jobb inom entreprenad, skogs- eller jordbruk? Lägg upp din söktext här!

Nordh94 (trådstartaren)

#1 » 17:33:41, 17-11-2014
  • Överför markerat ord till lexikonet

Hej!
Jag heter Rasmus Nordh. Jag är en glad och arbetsvillig kille på 20 år, jag tycker om att arbeta med maskiner och har alltid varit intresserad av maskiner. Jag är född och uppväxt i Skövde och jag trivs väldigt bra här. Jag jobbar ideellt som ungdomsledare i Skövde skyttegille och jag tävlar en del själv också. Jag är en ansvarsfull kille som brinner för det jag gör.

Jag har gått en 3 år lång gymnasieutbildning på Kavelbro Bygg och Anläggning, där har jag blivit utbildad till anläggare och har även blivit utbildad på grävmaskin, hjullastare och även traktorgrävare. Jag har fått flera olika certifikat så som: Heta arbeten, APV Nivå 2 och ADR.

Jag vill gärna i Skövde eller i alla fall i närheten. Jag kan tänka mig att åka typ till Jönköping, Herrljunga och Laxå, ungefär i den utsträckningen, men jag är inte omöjlig. Jag vill helst köra lastmaskin och ploga snö på vintern och klippa gräs i dikeskanter på sommaren och underhåller vägarna med mera. Jag tycker sådana jobb är bland det roligaste för oavsett om man plogar snö eller klipper gräs eller nått annat så är det alltid kul att se skillnaden på före och efter. Jag tycker det är väldigt intressant med maskiner, så om det är någon som behöver en maskinförare så ställer jag gärna upp.

CV
Rasmus Nordh
Gröna Vägen 50B
54154 Skövde
Telefon mobil: 072-711 83 60

Utbildning
Mark och anläggning (2500poäng). Kavelbrogymnasiet Skövde
Har utbildning på bland annat Heta Arbeten, Arbete på väg och Gröna Ytor.

Tidigare arbetslivserfarenheter
Praktiserat:
Volvo PV Östra 2009 V.20-20
Montering av diesel motorer m.m.

HSB Nordvästra Götaland Brf. Vallsängen 2009 V.40-41
Fastighetsskötsel m.m.

Försvarsmakten P4 Hösten 2010, 1 vecka
Tvättat och reperationer av div. fordon.

Allservice AB Skövde Våren 2011, 3-4 månader
Fastighetsskötsel m.m.

Agnesborg Plåtslageri & Byggservice Hösten 2011, 6 Månader
Jobbade som plåtslagare.

Anläggningsgruppen Våren 2012, 2 veckor
Anläggningsarbeten m.m.

Leuchovius AB Hösten 2012, 2 veckor
Anläggning och Maskinist arbete m.m. Våren 2014, 5 veckor


Jobbat:
Leuchovius AB 2013, 6 veckor
Anläggning och Maskinist arbete m.m.

Skövde kommun 2014, 10 veckor
Parkarbetare

Övriga Meriter:
B-körkort
Ungdomsledare i Skövde Skyttegille
Banchef 50M Skövde Skyttegille
Kan köra hjullastare, grävmaskin, dumper m.m.
Har tävlat i Gräv SM
Nordh94
1 inlägg
 
Blev medlem: 17:57:28, 06-07-2014




Återgå till Söker jobb

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se