Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterMaskinistenin rikosrekisteri

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexDiverseFöretag/EntreprenaderSöker jobb

Söker praktik/jobb. Centrala Härjedalen

2 inlägg • Sida 1 av 1
Söker du jobb inom entreprenad, skogs- eller jordbruk? Lägg upp din söktext här!

skogsmulle101 (trådstartaren)

#1 » 21:29:11, 30-06-2016
  • Överför markerat ord till lexikonet

Går en utbildning nu, det går jättebra, men jag har ingen praktikplats klar nära mitt hem. Vi har tillökning på gång i familjen så jag bör komma hem varje eller nästan varje kväll då vi har 20 mil till sjukhuset/BB. Därför kan det vara svårt med praktikplatsen men hoppas här.

Jag är klar med utbildningen om en månad och behöver en praktikplats som också får 1000kr/veckan. Dessutom är alla försäkringar inkluderade.

Med Vänliga Hälsningar
Philip
skogsmulle101
1 inlägg
 
Blev medlem: 12:06:00, 25-05-2015
Ort: Lofsdalen
Sverige
Maskintyp: Ej angivet
Maskin: ....ingen



gute84

#2 » 01:02:36, 10-07-2016
  • Överför markerat ord till lexikonet

ett tips skriv vad det är för praktik/jobb du söker och vilken utbildning du har :thummar:
gute84
Fler än 500 inlägg
 
Blev medlem: 23:48:49, 05-12-2013
Ort: frankrike
International
Maskintyp: Ej angivet
Maskin: en mängd skrot


Återgå till Söker jobb

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se