Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterMaskinistenin rikosrekisteri

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexDiverseFöretag/EntreprenaderSöker jobb

Söker jobb i Västergötland

1 inlägg • Sida 1 av 1
Söker du jobb inom entreprenad, skogs- eller jordbruk? Lägg upp din söktext här!

emil.jönsson (trådstartaren)

#1 » 22:16:24, 30-06-2016
  • Överför markerat ord till lexikonet

Söker jobb inom Jordbruk/Entreprenad/Anläggning. Bor för tillfället i Örebro men är från Skåne från början. Men då jag vill komma lite längre söderut (till v-götaland helst) av diverse anledningar kollar jag nu efter ett jobb där. Jobbar för närvarande som lastmaskinsförare så har inte brått att hitta nytt jobb. Bifogar ett cv. Kan även tänka mig jobb på en verkstad eller liknande.

Meritförteckning.
Egen gård från Januari 2012-Februari 2016. Skötte allt själv, allt ifrån utfodring till maskinkörning och reparationer av de som behöver lagas. Tog även på mig jobb som maskinförare samt allt annat folk kan tänkas behöva hjälp med tex reparationer av maskiner samt skötsel av djur.

2007 - Nuvarande. F-Skatt Alltiallo på NO Bengtssons entreprenad och anläggning. Gör alla förekommande arbeten ett sådant företag kan tänkas göra. Grunder till hus, Plattläggningar, Grävjobb och reparationer av egna fordon.

2012.11.06 - 2013.06.21 A-skatt på Dalby Hill, djurskötsel av grisar samt körning på fält samt reparationer av både inventarier och maskiner.

2013.06.24 - 2013.12.31 A-skatt på Nevis Gris, djurskötare i slaktsvinsstall samt alltiallo där jag reparerade och underhöll en större spannmålsanläggning samt reparationer av diverse maskiner.

Vintern 2015-2016 har jag hjälpt till att sköta nötdjur och grisar under förmiddagarna samtidigt som jag jobbat på en mekanisk verkstad på eftermiddagen.

Just nu är jag lastmaskinsförare på Örebro Byggsmide AB (Deltid på F-skatt).

Kurser och utbildningar.
3årig gymnasieutbildning på Önnestadsgymnasiet, inriktning jordbruk

Hjullastare godshantering.

Sprutcertifikat för växtskyddsmedel.

Körkort för personbil.

Relativt god kunskap om datorer.

//
Kontaktuppgifter.
Tel. 0737056432
Email. emil.jonsson@live.se
emil.jönsson
Fler än 500 inlägg
 
Blev medlem: 12:37:41, 21-01-2008
Ort: Lönsboda, hur nu de gick till?!
Maskintyp: Traktor
Maskin: John Deere 2130 -77
Vw Caddy mk1 -88
Fordon kommer och går, man har sällan full koll ;)




Återgå till Söker jobb

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se