Forumindex

ForumindexForumindexDownloads

Visa forum för datorns webbläsare

ForumindexDiverseFöretag/EntreprenaderSöker jobb

Maskinförare finnes!

4 inlägg • Sida 1 av 1
Söker du jobb inom entreprenad, skogs- eller jordbruk? Lägg upp din söktext här!

StrutmaN

03:21:27, 20-04-2017

Hej! Jag heter Johan. 25 år gammal från Norrland.
Söker nu jobb för sommaren någonstans i Sverige. Öppen för både fast anställning och säsongsarbete, gärna säsong då jag brukar köra pistmaskin på hemmafronten vintertid.

Uppvuxen på jordbruk, börja köra hjullastare i knät på morfar vid 3 års ålder och på den vägen är det. Jordbruksgymnasium inriktning maskiner 3år. Har gått diverse kurser och utbildningar. ECO körning, arbete på väg osv. Har gjort de mesta, de jag inte har gjort brukar gå ganska fort att lära sig. Kört flytgödsel på maskinstation för de mesta. Vintertid har de varit snöröjning, men på senare år har jag börjat köra pistmaskin till fjälls.

Har jobbat i Halland, Västra Götaland, Skåne, Jämtland och Sälen så jag kan flytta på mig! Om bostad finns är det ett stort plus! Hör gärna av er om ni vet något eller har några funderingar.

Skicka PM här eller skriv på mail: Fendt.johan@hotmail.se

Tack på förhand!

1 person gillar det här inlägget.



MagnusGoransson

09:38:05, 20-04-2017

Släng in en blänkare i Maskinistgruppen på Facebook, då når du väldigt många arbetsgivare.

StrutmaN

14:33:26, 20-04-2017

MagnusGoransson skrev:Släng in en blänkare i Maskinistgruppen på Facebook, då når du väldigt många arbetsgivare.

Gjorde som du sa, får hoppas på napp!

MagnusGoransson

15:23:07, 20-04-2017




Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro