Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterCrimedatbase

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexDiverseFöretag/EntreprenaderSöker jobb

Nyutbildad yrkeschaufför

1 inlägg • Sida 1 av 1
Söker du jobb inom entreprenad, skogs- eller jordbruk? Lägg upp din söktext här!

dareallinkan (trådstartaren)

#1 » 22:05:11, 12-11-2008
  • Överför markerat ord till lexikonet

Nyutbildad yrkesförare med yrkeskompetens. CE behörighet och behörighet för truck/hjullastare. ECO DRIVING ADR bl,a. har ringt och besökt mängder av åkerier men INGEN verkar vara i behov av chaufförer nu? så nu tänkte jag fråga er om ni vet någon som är i behov av en chaufför runt om borås gbg jönköping eller däromkring. har varken råd eller erfarenhet till att vara kräsen så jag kan köra mer eller mindre vad som helst. gärna grus timmer kran el nån typ av lastväxlare dock kan jag inte ligga ute på veckorna men nån dag skulle funka. om ni vet någon som kan vara intresserad så får ni gärna höra av er. OBS bra referenser finns. och även om ni inte vet någon som behöver så uppskattar jag tips om vart man skulle kunna prova att vända sig..

Tack på förhand // Mathias
it aint the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog
dareallinkan
Fler än 10 inlägg
 
Blev medlem: 20:45:57, 13-12-2007
Ort: Rångedala
Maskintyp: Traktorgrävare
Maskin: hymas 470




Återgå till Söker jobb

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se