Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterCrimedatbase

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexDiverseFöretag/EntreprenaderErbjuder jobb

Anläggare/maskinist Borås

1 inlägg • Sida 1 av 1
Har du en ledig plats och behöver du kompetent fackpersonal? Lägg upp din söktext här!

samju (trådstartaren)

#1 » 15:09:09, 29-01-2014
  • Överför markerat ord till lexikonet

Hej. Jag vet om ett företag i Borås som söker anläggare till våren, tänkte lägga ut det här om någon är intresserad, ifall det går bra.
Företaget har i nuläget ca 5 anställda, de sysslar mestadels med finplaneringsjobb, lite grunder och dräneringar. Kunder är privatpersoner och brf föreningar och byggföretag. Mycket plattläggning. Du som söker skall kunna hålla i jobb själv, läsa ritningar, beställa materiel och allt som sig bör. Ett stort plus ifall du kan köra maskin också . Det kan bli en del maskinjobb (1,5-6 tons maskiner har de, större hyr de in med förare), men går du inte kvickt ur maskin vid minsta behov så är det nog ingen idé att söka (de har en chef som (såsom jag) inte direkt gillar sådant). De söker 1-3 anläggare, med start då tjälen släppt, mars/april. Företaget är alltså beläget i Borås, jag har själv inte varit anställd där, men inhyrd. Pm:a mig vid intresse för mer information.

Mvh Samuel

1 person gillar det här inlägget.
samju
Fler än 100 inlägg
 
Blev medlem: 00:15:47, 28-11-2008
Maskintyp: Grävmaskin (larvburen)




Återgå till Erbjuder jobb

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se