Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterMaskinistenin rikosrekisteri

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexDiverseFöretag/EntreprenaderErbjuder jobb

Maskinförare sökes för lastmaskin i Luleå

1 inlägg • Sida 1 av 1
Har du en ledig plats och behöver du kompetent fackpersonal? Lägg upp din söktext här!

Bananen (trådstartaren)

#1 » 18:04:33, 01-06-2014
  • Överför markerat ord till lexikonet

Jag söker omgående efter en maskinförare för lastmaskin i Luleå. (2014.06.01)

Maskinen går nu på byggjobb, planering, lastning, lossning och servicejobb Måndag t.o.m. Söndagar mellan 06:00 och 19:00, så jag behöver en maskinförare som kan avlasta till att börja med.

Jobbet kommer till en början vara anställning/timma, men som de ser ut nu, så blir det mer och mer arbeten och kan leda till fast anställning.
Även maskinförare med F-skatt är intressant.

Maskinen som detta jobb avser, är en Volvo L70F -09 som är hyfsat utrustad och med 8400 timmar på mätaren.

Jag söker då en maskinförare med förarbevis, helst med utbildningarna "säkerhet på väg" 1 & 2 samt helst har god erfarenhet av maskinkörningar och har referenser och bevis för dessa!
Andra erfarenheter som grävmaskinist, truckförare och lastbilschaufför är väl ett +.

Hör av er om intresse finns och erfarenheterna räcker.

Maila helst, men sms fungerar också.
Ni kan ju givetvis även skicka ett PM här på Maskinisten!!!
Skriv lite kort om er själv och erfarenheterna samt telefonnummer och namn, så hör jag av mig så fort jag kan.

Med vänlig hälsning Anders
veko.maskin@gmail.com
070-574 93 03 eller 0730-600 525
Varför handskotta & slita och bli som ett lik, när man sitta & glida och röja med hydralik!
Bananen
Fler än 100 inlägg
 
Blev medlem: 21:20:10, 31-07-2010
Ort: LULÄ
Maskintyp: Hjullastare
Maskin:
CAT 920 -76
Volvo L70C -98
Volvo L70F -09




Återgå till Erbjuder jobb

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se