Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterCrimedatbase

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexDiverseFöretag/EntreprenaderErbjuder jobb

Mekaniker till Oslo

1 inlägg • Sida 1 av 1
Har du en ledig plats och behöver du kompetent fackpersonal? Lägg upp din söktext här!

Johan_O (trådstartaren)

#1 » 20:06:45, 15-04-2011
  • Överför markerat ord till lexikonet

Hejsan maskinister. Nu söker min arbetsgivare Reinhardt Maskin AS efter fler mekaniker.

I vår verkstad och på fält så servar och reparerar vi maskiner från bland annat John Deere (grönyte programmet, ej lantbruk), TIM Envipro flishuggar och sorteringsverk, Bandit Industries flishuggar m.m, Neuson Ecotec med fler.

Reinhardt är en fin arbetsplats som mekaniker (talar av egen erfarenhet), beläget i norra utkanten av Oslo.

Vi är idag 2 svenskar på företaget, har du frågor eller funderingar om vad det innebär att arbeta i Norge så är du välkommen att skicka medelanden till mig här på maskinisten så ska jag svara på dom.

Platsannons finner man under denna länken

http://www.reinhardt.no/Ledig+stilling.9UFRvO1W.ips

Vännliga Hälsnigar Johan Olö
Johan_O
Fler än 10 inlägg
 
Blev medlem: 22:59:18, 17-12-2010
Norge
Maskintyp: Grävmaskin (hjulburen)
Maskin: Bandit Beast 3680
Volvo EC 240 BLC
Volvo EW 180 C
Volvo L 110 E




Återgå till Erbjuder jobb

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se