Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterCrimedatbase

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexDiverseFöretag/EntreprenaderErbjuder jobb

Förare till slåtterekipage på västkusten. (Energreen S1500 France)

1 inlägg • Sida 1 av 1
Har du en ledig plats och behöver du kompetent fackpersonal? Lägg upp din söktext här!

stallebacka_alex (trådstartaren)

#1 » 22:49:49, 16-08-2011
  • Överför markerat ord till lexikonet

Jag skulle behöva ha tag på en maskinförare till. Gärna med f-skatt, inte rädd för att köra obekväma tider när detta krävs. Du skall ha blick för snygga jobb, för mig handlar det inte bara om volym, utan även KVALITE! Detta är viktigt för mig då jag vill ha kvar mitt goda rykte om att utföra fina jobb. Vi pratar inte om några 8 timmarsdagar utan det brukar röra sig om minst 12 timmar. Men arbetet är fritt och man lägger upp sina tider till stor del själv, beroende på vad för vägar som skall köras.

Du är ordningssam, hytten skall hållas ren och fin, maskinen smörjs och underhålls enligt föreskrifterna.
Maskinen det rör sig om är min nyaste maskin, Energreen S1500 France med 10 meters räckvidd. Maskinen har gått drygt 1000 timmar och är utrustad med diverse bekvämligheter som t.ex lastbilsstol med riktigt luftfjädring och bälte, stereo med mp3 ipod iphone anslutning mm. Sitter även en iPad i maskinen ;)

Arbetsplatserna varierar mellan Kungsbacka, Varberg, Göteborg och Kungälv. Och för den som är intresserad kommer jag ev. behöva en förare till plog/salt traktor i Göteborg alt. plogtraktor i Kungsbacka.

Anledningen till detta är att det finns risk för att det rullar in yttligare en maskin i parken redan i höst.

Kontakt tas via PM, mail alex@stmt.se eller allra helst via mobilen.
0708 - 35 38 65

MVH
Alex Åkerstedt
stallebacka_alex
Fler än 100 inlägg
 
Blev medlem: 08:31:59, 10-10-2009
Maskintyp: Traktor
Maskin: Case IH MXU 115 m. FM Buskröjare
Energreen ILF S1500 France 11




Återgå till Erbjuder jobb

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se