Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterCrimedatbase

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexDiverseFöretag/EntreprenaderErbjuder jobb

Söker någon som tillverkar laddreläer i små serier.

1 inlägg • Sida 1 av 1
Har du en ledig plats och behöver du kompetent fackpersonal? Lägg upp din söktext här!

magnusk750 (trådstartaren)

#1 » 15:45:07, 28-03-2013
  • Överför markerat ord till lexikonet

Jag har problem att få fram vettiga laddreläer till ryssmotorcyklarna som jag säljer delar till. Skulle vilja ha tag på någon som gör små nätta elektroniska reläer i tändsticksaskstorlek. Det handlar om 12 växelströmsgeneratorer tydligen med lite speciellt schema. Det går att modifiera universalreläer för bil men ska man sälja till kunder runt hela världen så funkar det inte att dom ska behöva koppla om i sina elsystem, måste vara 'bolt on' utan bekymmer. Om du håller på med sånt här och är intresserad så hör av dig så diskuterar vi vidare och jag kan skicka ett elschema för motorcykeln. Det skulle kunna röra sig om 20-50 reläer åt gången.
Användarvisningsbild
magnusk750
Fler än 500 inlägg
 
Blev medlem: 20:16:05, 22-05-2012
Ort: Kose, Estland o Stockolm, Sverige
Maskintyp: Ej angivet




Återgå till Erbjuder jobb

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se