Ja ja sånn går det når en svarer uten å ha lest alt, min feil. Deler går i hvert fall om hverandre på nyere nevnte merker. Men til det du spør om, ja det går å borre ut og montere foring, men det er uhyre vanskelig å få alle kanaler riktig. Det skal være rette grader både på åpning og lukking av porter samt at det skal være rett vinkel på de, spesielt side eller skylle kanaler og hensyn til åpning av stempelfjærer med tanke på port bredde . Jeg har ikke portet en hel foring, men flere sylindere for å endre disse, og en millimeter feil eller litt
endring av grader på skylle kanaler kan være nok til at sylinder blir søppel. Nå vet ikke jeg hvordan din sylinder ser ut inni, men det går i prinsippet, og det gjøres av motor verksteder flere steder. Den andre metoden med å borre til rett overdim
stempel og få nytt nikasil belegg gjøres også av flere verksteder, men bakdelen med begge metoder er at det koster mye. Hele foringer vet jeg selges til flere merker på ebay. Hilsen ghaven