Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterMaskinistenin rikosrekisteri

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexÅkermans[Åkerman] Mjukvara/elektronik

Mode select funksjon

12 inlägg • Sida 1 av 1
Nyare maskiner är uppbyggda runt om en dator. Här är forumet för diskussioner om detta ...

Peltonpower (trådstartaren)

#1 » 11:24:14, 27-03-2019
  • Överför markerat ord till lexikonet

Hei!
Eg har mottat cd med delelister, el skjema etc, tusen takk.
Mode select knappen på venstre spak er bortkopplat, og eg prøver å finne ut kva som er galt.
På skjema nr 10 visar brytaren S22 som er mode select, men eg finn ikkje ut kor den er kopla vidare. På skjemaet står -x45 pin 2+3 og vidare står det det 3:2 - 4 .Trur det betyr skjema nr 3 osv, men finn ikkje ut av dette.
Kan noken fortella meg korleis dette heng saman?
Går lednigen inn på A3 sentralenhet blokka?
Peltonpower
Fler än 10 inlägg
 
Blev medlem: 21:49:02, 19-03-2019
Norge
Maskintyp: Grävmaskin (larvburen)
Maskin: Åkerman H7C-1986
Åkerman EC230B-1998



Anton

#2 » 20:54:43, 10-04-2019
  • Överför markerat ord till lexikonet

Det går ju inte gissa. Du måste läsa schema. Förklaringen finns i början av rubriken hur man läser schema. Jag ska kolla schema med.
Anton
Shop : www.gremminger.se
Kolla http://www.gremminger.se

Textiltryck&Dekaler
Användarvisningsbild
Anton
Grundare
Grundare
 
Blev medlem: 18:08:03, 11-10-2003
Ort: Skeppshult/Sverige
Sverige

Peltonpower (trådstartaren)

#3 » 22:20:40, 12-04-2019
  • Överför markerat ord till lexikonet

Takk, Anton.
Eg har fått høyra at maskinen min er "hjernedød" og er stillt inn i nødmodus i eco mode av tidlegare eigar.
Etter masse trykking og eksperimentering fekk eg han over i eco og då fungerer maskinen sånn nokonlunde.Knappane på hendlene fungerer av og til.
Proporsjonalventilen er utkobla og maskinen kjører i nødmodus.
Reknar med at sentralstyringa er veldig dyr frå volvo, men har spurt entrack om ny brukt, dei trudde dei kunne skaffa for kr 10000,-
Vurderer å kjøpe ny hjerne då, men må eg ha eit spesialinstrument for å stille inn vinklinga på pumpene til ny hjerne?
P3 pumpa er defekt, gir berre 220 bar ut, eg har bestillt ny brukt pumpe fra entrack. I eco modus drar han dårlig på eine beltet, samt manglar litt krefter på bommen. Reknar med det kjem seg med ny P3 pumpe.
Motoren er også litt slitt, kjem litt røyk ut av toppdeksel med ope lokk. Kor mange timars jobb trur du det er å overhale motoren?
Går det an å gjere det med motoren i maskinen?
Det står ein D6 motor i den.
Peltonpower
Fler än 10 inlägg
 
Blev medlem: 21:49:02, 19-03-2019
Norge
Maskintyp: Grävmaskin (larvburen)
Maskin: Åkerman H7C-1986
Åkerman EC230B-1998

Anton

#4 » 22:56:58, 12-04-2019
  • Överför markerat ord till lexikonet

Motorn går renovera i maskinen. Men D6 motor?? Har jag inte hört innan.
Det är många EC230 och 300 som körs med bortkopplad proportionalventil, sänker man effekten på pumparna går det bra att köra.
Anton
Shop : www.gremminger.se
Kolla http://www.gremminger.se

Textiltryck&Dekaler
Användarvisningsbild
Anton
Grundare
Grundare
 
Blev medlem: 18:08:03, 11-10-2003
Ort: Skeppshult/Sverige
Sverige

Peltonpower (trådstartaren)

#5 » 00:01:33, 13-04-2019
  • Överför markerat ord till lexikonet

Fint, takk!
Ja det er ein D6& motor frå ein volvo dumper som står i maskinen.samme blokka som TD 60-63, men kansje annan dieselpumpe.
Maskinen ser superfin ut, vart fullstendig sandblåst og lakkert for 2 år sidan. Ny originalt sete.
Greit 50% understell, men dårlig motor, p3 pumpe og defekt gravdator.
Eg vil gjerne restaurere maskinen 100%, så vil få tak i ny dator, og få proporsjonalventil og mode select opp å gå, er det vanskeleg å få dette til om eg får tak i ny gravdator og ny p3 pump?
må eg hA ÅKERMAN SPESIALINSTRUMENT?
Peltonpower
Fler än 10 inlägg
 
Blev medlem: 21:49:02, 19-03-2019
Norge
Maskintyp: Grävmaskin (larvburen)
Maskin: Åkerman H7C-1986
Åkerman EC230B-1998

Anton

#6 » 09:40:33, 13-04-2019
  • Överför markerat ord till lexikonet

Dieselpumpen är väl inte original lastbilspumpen? I såfall har den en annan regulator som inte passar grävmaskinen.
Ja ,instrumentet från Åkermans måste Du ha för att justera in den nya datorn.
Är du säker att 3:e pumpen är sönder?
Mvh. Anton
Shop : www.gremminger.se
Kolla http://www.gremminger.se

Textiltryck&Dekaler
Användarvisningsbild
Anton
Grundare
Grundare
 
Blev medlem: 18:08:03, 11-10-2003
Ort: Skeppshult/Sverige
Sverige

Peltonpower (trådstartaren)

#7 » 23:44:16, 13-04-2019
  • Överför markerat ord till lexikonet

Hei, takk for svar. Eg trur dieselpumpa desverre er den som var på motoren opprinneleg, den forrige eigaren har den originale motoren liggande, men den har ligget ute i mange år desverre. Dersom det er feil regulator, vert kansje motoren for svak under belastning?
Den er svak i dag, og eg er vant med ein svært sterk og seig H7c som er brutalt sterk...
Eg må kansje bytta dieselpumpa og då? Eg tenkte at det kansje berre var slitt motor som gjorde den svak, det er eksoslekkasje frå sylinder 3 opp langs støtstang til ventilen.
Når det gjeld P3 pumpa gav den berre ut 215bar på maks oppskrudd trykk, eg hadde ein servicemann frå Volvo maskin for å sjekke maskinen. P2 pumpa gav ca 300 bar.
Desverre er det vanskeleg å finne servicefolk som har god nok kompetanse på Åkerman, så det er veldig fint å kunne spørre deg om ting om Åkerman.Eg har hatt ein åkerman H7c i 10 år, har kjørt den ca 1000 timar, det har vore ein veldig god maskin. Den "nye" EC230B kjøpte eg for nokre veker sidan, men det viste seg å vera litt av kvart å ta tak i på den, men den er eit veldig bra utgangspunkt for å få ein kjempeflott maskin, men det ser ut som eg må ha: ny gravdator, få den programmert, ny dieselpumpe, overhale motor, samt ny P3pumpe?
Veit du om noken i norge som har kompetanse og utstyr til å stille inn gravdator og proporsjonalventil?
Peltonpower
Fler än 10 inlägg
 
Blev medlem: 21:49:02, 19-03-2019
Norge
Maskintyp: Grävmaskin (larvburen)
Maskin: Åkerman H7C-1986
Åkerman EC230B-1998

Anton

#8 » 15:49:50, 14-04-2019
  • Överför markerat ord till lexikonet

Har haft kontakt med många norska åkerman servicekillar när vi var 2gånger om året på utbildning i Eslöv. Men tyvärr har jag inga namn och adresser till dom.
Pumpinställning (P3) är ju lite speciell på 230n. Först skruvar man begränsningsventil in och sen justerar man tryck och effekt på pumpen för att sen tar tillbaks begränsningsventil till rätt nivå.
Reglerdonet till fordonspumpen måste hela tiden anpassas manuellt efter belastning. Som man gör med en lastbil. Man gasar och släpper gasen.
Reglerdonet till en stationär motor reglerar efter inställt varvtal.
Jag är tveksamt om Din grävdator är sönder. Jag tror det behövs en grundinställning med ett instrument.
Shop : www.gremminger.se
Kolla http://www.gremminger.se

Textiltryck&Dekaler
Användarvisningsbild
Anton
Grundare
Grundare
 
Blev medlem: 18:08:03, 11-10-2003
Ort: Skeppshult/Sverige
Sverige

Peltonpower (trådstartaren)

#9 » 19:08:38, 14-04-2019
  • Överför markerat ord till lexikonet

Takk Anton. Skal spørja Volvo maskin om dei har eit slikt instrument.
Kva heiter instrumentet som trengs?
Peltonpower
Fler än 10 inlägg
 
Blev medlem: 21:49:02, 19-03-2019
Norge
Maskintyp: Grävmaskin (larvburen)
Maskin: Åkerman H7C-1986
Åkerman EC230B-1998

Anton

#10 » 19:55:01, 14-04-2019
  • Överför markerat ord till lexikonet

Ska kolla i boken. Det ena heter Contronik det andra kommer jag inte ihåg. Kollar och återkommer
Shop : www.gremminger.se
Kolla http://www.gremminger.se

Textiltryck&Dekaler
Användarvisningsbild
Anton
Grundare
Grundare
 
Blev medlem: 18:08:03, 11-10-2003
Ort: Skeppshult/Sverige
Sverige

Anton

#11 » 10:37:00, 17-04-2019
  • Överför markerat ord till lexikonet

Det heter bara Åkerman Test Unit. Har beskrivning och bilder på det om du vill se den.
Shop : www.gremminger.se
Kolla http://www.gremminger.se

Textiltryck&Dekaler
Användarvisningsbild
Anton
Grundare
Grundare
 
Blev medlem: 18:08:03, 11-10-2003
Ort: Skeppshult/Sverige
Sverige

Peltonpower (trådstartaren)

#12 » 00:32:14, 18-04-2019
  • Överför markerat ord till lexikonet

Tusen takk. Skal høyra med Volvo om dei har ein slik.
Når det gjeld motor, trur du det er mogeleg å få tak i ein komplett motor i Sverige? Evt berre dieselpumpe? Så kan eg evt overhala D6 motoren?
Kva trur du ein brukt overhalt komplett motor vil kosta?
Peltonpower
Fler än 10 inlägg
 
Blev medlem: 21:49:02, 19-03-2019
Norge
Maskintyp: Grävmaskin (larvburen)
Maskin: Åkerman H7C-1986
Åkerman EC230B-1998


Återgå till [Åkerman] Mjukvara/elektronik

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se