blir ny
axel m ny knut
https://www.rockauto.com/en/moreinfo.ph ... 58&pt=2288subban används mycket för och besöka släkt å vänner , när och fjärran , köpa skrot , se om lingonen är rödare i jämtland å sådär
liksom kul om måspruttarna ger sig i Geilo elr i lund
stött på lite patrull igen , hanynes boken beskriver inte riktigt hur stubb axeln ska sitta fast i fram axeln/ mot krondrevet å dedär
nån som vet ?
hört både
låsring elr c clips
skulle ta lös andra axeln för och se hur det satt där , men även den var lös , tror polacken som bytte kopplingen brydde sig aldrig om och sätta fast stubb axlarna efter han byte ena driv axeln
så ser stubb axeln ut , ena änden är det
sprint ut mot driv axeln , men andra hållet ?
löste även Volvo bekymret
mao bara en hjuls driften
sitter inte stubb axeln i rätt läge så
driver det bara på ett , sitter den där den ska så driver den på bägge fram hjulen
eftersom min driv knut var för djup och stubben inte sitter fast så kunde den halka ur och bara driva på ett
tömde ur oljan i trans och verkar som jag klarade mig undan denna fadäs med bara lite metall spån , inga större metall klumpar i oljan
(ska byta spindel leden , därav att de mesta är demonterat på vänster sida .. lite roligt faktiskt , subban
saknar en matchande hjulbult på denna sida , antog att dom har tappat bort den och sat dit en annan som passade , sen fick jag en tvåa på felaktig montering av spindel led
kollade på spindel leden's
bult och där satt den saknade hjulbulten
polackens göroverk det med , tyvärr fel gäng för hjulbult där så det är helt gäng kajko så därav ny spindel led )