En förtapp eller vad man nu ska kalla dom används ju ofta när det ska göras en helt ny
gänga, för gängrensning fungerar både
konisk o bottentapp.
Ja det här med bältesinfästning är riktigt svårt tydligen, jag har sett en del alternativa infästningar genom åren...
När jag lagar rost så tar jag om möjligt till vara på
skruv o svetsmuttern, o svetsar tillbaka det enligt min standard, dvs ofta ett plattjärn som extra platta, just nu i skrivande stund så håller jag på med golvet i min King
Cab, 2,5mm blir det, o 2,5mm i hyttinfästingen, bälte osv, så 5mm totalt, bör ju hålla o vara godkänt vid kommande besiktning.
Skadad/misshandlad skruv o
mutter hamnar alltid i skrotspannen.
Lycka till med din gänga o bilen
Känsliga människor kör med miljömotor, riktiga män kör påskruvad BM.
Ärligheten sårar och kränker dig, vad gör då lögnen?
Tekniker fyller på mjölkpulver i kaffeautomaten, Mekaniker river ner och monterar ihop en motor.
Betalar du i jordnötter,får du apor.