Øyvind 1975 skrev:Jeg skal bestille ny fjær på samme plass som der jeg kjøpte deler i sommer, eurodel.no. Det er et firma jeg har fått meget godt inntrykk av så langt. De går gjennom bestillingen manuelt og kontrollerer at delene faktisk passer bilen, basert på reg. nummer. Ved en bestilling i sommer kom det mail om at delen ikke passet, og det kom opp alternative deler som passet. Det var et stort pluss, og jeg slapp å få feil del.
Mvh Øyvind
Janson1 skrev:Att någon kunnig går igenom ens inköpslista och hör av sig om det inte passar innan köp måste väl vara en lyx utan dess like. Detta skulle finnas på fler ställen och jag är beredd på att betala lite för denna tjänst istället för att reklamera, skicka tillbaka, svära och försöka träffa rätt nästa beställning... Ett bra tips till många andra ställen!!! På MR-auto så betalar man idag 50 kr för att få skicka tillbaka "gratis" vid fel grejer, tänk om man betade 50 kr för att garanterat få rätt grejer istället och att någon faktiskt hörde av sig vid felbeställning...
Användare som besöker denna kategori: anya.odell, Bygert och 12 gäster