Är väl guldläge att kolla t.ex broms och bränsleledningar också.
Har en förmåga att vara draget delvis på ramen vid fabriken och sen är det någon jävel som ställt en kaross på så man kommer knappt åt.
livab dd1524 skrev:Grymt kul projekt det här TD, Finns väl inge manligare än en redig dieselmaskin, om man bortser från den 6,5td som brorsan hade i sin suburban, den gick aldrig mer än en vecka i taget och drog 1,6 liter milen,
livab dd1524 skrev:Haha kul med du nämde isuzu, jobbade med isuzu när jag började med bilar, de blev ju sedan opel campo, men de rostade fortfarande lika jävligt överallt och hela tiden, svetsade tom rosthål i bakaxlana på dem, ,däremot höll dem jävligt bra mekaniskt
Grottulf skrev:Jag inbillar mig att det är pga frigång mot styrsnäckan som många jänkebilar har drivlinan förskjuten åt höger, men det kan säkert ha fler orsaker.
Skickat från min SM-A310F via Tapatalk
Turbodiesel skrev:
Några karosskuddar hittar jag inte på e-bay, inte till 80-talarna i alla fall, jag söker kanske som ett arsle
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster