Kollade en slumpmässig loggfil nu.
0.0 sek - 2600 rpm - 0 m - 0 km/h - 97.9 kpa
1.0 sek - 4000 rpm - 3 m - 27.8 km/h - 125 kpa
2.0 sek - 5200 rpm - 13 m - 49.2 km/h - 180 kpa
3.0 sek - 6400 rpm - 32 m - 74.8 km/h - 213 kpa
3.5 sek - 6800 rpm - 43 m - 86.8 km/h - 230 kpa ( högsta varv före växling till tvåan)
4.0 sek - 6450 rpm - 56 m - 98.2 km/h - 230 kpa
4.3 sek - 4700 rpm - 62 m - 104 km/h - 257 kpa ( lägsta varv efter växling )
5.0 sek - 5600 rpm - 87 m - 122 km/h - 241 kpa
6.0 sek - 6250 rpm - 124 m - 145 km/h - 236 kpa ( högsta varv före växling till trean)
6.5 sek - 4600 rpm - 144 m - 155 km/h - 267 kpa ( lägsta varv efter växling )
7.0 sek - 5000 rpm - 167 m - 167 km/h - 264 kpa
7.5 sek - 6000 rpm - 191 m - 175 km/h - 235 kpa ( Släpper gasen )
7.7 sek - 4500 rpm - 200 m
Och en bild på loggen. Den taggiga rpm-signalen beror på att traction controlen tar ner effekten genom att bryta tändningen