Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterCrimedatbase

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexMaskinforumBil/MCBil

Bury handsfree

1 inlägg • Sida 1 av 1
Diskutera bil-teman här

Holger (trådstartaren)

#1 » 18:36:11, 23-06-2017
  • Överför markerat ord till lexikonet

Vill slå ett slag för Bury bluetooth handsfree eftermonteringsset!
Köpte ett sådant till Toyotan eftersom frugan har för vana att ringa mig när jag sitter i bilen. Hon har original VW bluetooth som vi lät VW eftermontera vilket kostade 700€!
Till Toyotan köpte jag ett Bury CC9048 för 70€ i onsdags, levererades igår och monterades av grabben och mig direkt på kvällen. Tog knappt 20 minuter, hittade en instruktion på nätet om hur radion demonteras (busenkelt om man vet hur), kopplade in allt med iso-kabelsatsen som Bury rekommenderade.
Efter 20 minuter var allt monterat och dolt och jag testade.
CC9048 snackade direkt med telefonerna och aktiverar automatiskt Siri som sedan ringer upp den man anger i telefonboken.
Musik är inte heller ngt problem att spela upp och radion avbryts direkt när det ringer.

Allt i allt en kanonbra grej!

http://www.bury.com/consumer/en/product ... 048-1.html

1 person gillar det här inlägget.
Användarvisningsbild
Holger
Webmaster
Webmaster
 
Blev medlem: 10:54:48, 12-10-2003
Ort: Hannover
Sverige
Maskintyp: Hjullastare
Maskin: Test




Återgå till Bil

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: bonnen513, dea och 6 gäster



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se