Jac skrev:Är det inte nåt med att signalhorn ofta är minusmanövrerade? I så fall varför?
Raceputte skrev:Har inte du monterat extraljus på nån av de L200 du avverkat, Leif? Är ju samma på dom har jag för mig.
LeifAndersson skrev:Raceputte skrev:Har inte du monterat extraljus på nån av de L200 du avverkat, Leif? Är ju samma på dom har jag för mig.
Jo då jag vet hur det funkar, men nu fick man börja med att återställa allt till original, sedan var det inga stora problem med att få liv i extraljusen. Men man kan inte låta bli att undra varför de gör på det viset, det måste vara någon finess jag helt har missat. Och på något vis misstänker jag att kopplingen har viss del i de brända kontaktstyckena till glödlamporna som är överrepresenterade på "japaner". Och inte blir det bättre av att kopplingskabel tycks vara en bristvara i tillverkningen när alla kablar når dit de ska exakt och inte längre! Byter man ett kontaktstycke på de bilarna får man räkna med att skarva i en bit kabel när det inte finns marginal för att bara klippa och byta kontaktstycke som på andra bilar! Blir bara så irriterad när tillverkarna ska strula till det och jag inte kan se någon finess med det hela!
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 12 gäster