Närmare någon lösning på oljelampan är jag inte.
Känns som ett elfel någonstans mellan oljetrycksgivare och instrument.. oljetrycksgivare byttes på verkstad samtidigt som oljetrycket mättes. Strax efteråt lös lampan igen.
Bilen gjorde dock inget vidare intryck, rak och fin i plåten, fin invändigt vilket är lite ovanligt på en arbetsbil.
Men rösten hade börjat krypa lite varstans, på stenskott främst ovanförķ ruta. Och givetvis rost efter skav från kåpan på flaket. Inget farligt eg.
Men tittade man noga så kröp det även lite rost vid rullister och i falsarna nedtill på dörrarna. Inte mkt. Men då det väl börjat brukar det gå snabbt.....
Sprucken ruta. Riktigt skitigt mormtorrum. Matt lack. Och klarlacksläpp på typ halva kåpan.
Ac remmens spånnskruv va borta så ac pumpens renskriva snurrade inte. "Spännskruv beställd" men alltså omöjligt att säga om ac funkar.
Ja, bilen gav inget direkt köpsug där på gården
iaf.
Till rätt pris så visst, men inte till begärt pris som kör ligger gå ska bra till.
Men bättre pris än så vill jag allt ha om jag ska köpa en sådan trisslott.......