Stämmer, det går dock att lösa, vilket jag gjort på mina Sierror
Ja detta med oljor o byten delar människor i två läger, dom som inte byter o dom som gör det.
Jag byter motorolja när den blir mörk, mil o tid bryr jag mig inte om, i växellådorna(manuella) byts det årligen, ja, inte på typ min SSS som i år gått ca 30 mil. bakaxel så byts det ju årligen, ja inte på min SSS av förklarliga skäl.
Jag har med hört talas om dessa mirakeloljor o div lå
dor o axlar som tydligen skall vara helt friktionsfria så inget slitage på
olja o rörliga delar förekommer, vill någon tro på dessa sagor så är det fritt fram, men OM dessa mirakeloljor, lådor o axlar fanns så lovar jag att konstruktörsteamet skulle få Nobelpriset i fysik då dom löst problemet med friktion o därmed problemet med slitage o värmeutveckling
Men vad begriper jag? En nolla med 2.0 i betyg i grundskolan, men ingen motor, låda eller
axel har skurit i min ägo, ännu, vill säga.
Känsliga människor kör med miljömotor, riktiga män kör påskruvad BM.
Ärligheten sårar och kränker dig, vad gör då lögnen?
Tekniker fyller på mjölkpulver i kaffeautomaten, Mekaniker river ner och monterar ihop en motor.
Betalar du i jordnötter,får du apor.