Som sagt, jag är inte orolig, jag skruvar ihop något som fungerar som vanligt o sen kör jag o besiktiga, har någon synpunkter så kan jag redogöra exakt för vad jag gjort o hur jag har gjort det

jag går från 13 till 14 tum med, lite lägre profil för bättre väghållning

Jag upplever på senare år att en hel del bilprovare har blivit mer ängsliga o osäkra på vad dom håller på med, förr när dom erfarna männen/kvinnorna besiktigade så fick man höra: Jaha här har du tagit i ordentligt ser jag, följt av ett fniss, eller hehehe.
Idag märker jag att det låter mer, ööö, va, hur i... Mmm, jaha, oj då, osv. När jag frågar om något är på tok så blir det rätt mycket osammanhängande svammel, o när dom lyckats o få ur sig en fråga som jag kan besvara så gör jag det, o då får dom hela registret, från början till slut.
Efter det så bara står dom o tittar på mig, leker med det digitala mediet dom håller i o det o fordonet går igenom, jag är tyvärr rädd för att dom inte alltid förstår mig, för jag är ju allmänkunnig mekaniker, en intresserad sådan dessutom, o dom sökte o fick jobbet o inget annat.
Jag märker dock när jag ibland besiktiga, som tex med busbilen, någon annan i princip kommer o tar över besiktningen, det visade sig i det fallet att det var en bil o fordonsintresserad individ, o vi kom bra överens, för vi pratade samma språk o han tyckte dessutom det var skitkul med en rwd bil på vintern

O ännu roligare att någon omogen 50 åring satt bakom ratten

Känsliga människor kör med miljömotor, riktiga män kör påskruvad BM.
Ärligheten sårar och kränker dig, vad gör då lögnen?
Tekniker fyller på mjölkpulver i kaffeautomaten, Mekaniker river ner och monterar ihop en motor.
Betalar du i jordnötter,får du apor.