Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterCrimedatbase

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexJord- och skogsbruk, fastigheterEnergi och uppvärmning

Vevor Diselvärmare

2 inlägg • Sida 1 av 1
Diskutera värmekällor, bygge av pannrum/panncentraler, framställning av bränsle, tillvaratagande av energi osv här

oljestickan (trådstartaren)

#1 » 15:06:53, 02-05-2023
  • Överför markerat ord till lexikonet

Jag har köpt en VEVOR Diselvärmare som inte startar. Den visar felcod E - 07 och det finns inte i boken som följer med .
Värmaren är ny men vad hjälper det. Displeien startar o allt verkar normalt men när jag trycker ON på fjärrkontrollen händer ingenting.
Finns det någon som har ett BRA förslsag mvh Stig J.
oljestickan
Fler än 10 inlägg
 
Blev medlem: 13:32:42, 28-02-2015
Ort: Luleå Kommun
Sverige
Maskintyp: Traktor
Maskin: Jag har köpt en Jordbrukstraktor MF 565 där hydraliken beter sig som att det skulle vara för lite olja men så är inte fallet.Är det någon som vet hur svårt o besvärligt det är att byta Hydralpump på en sådan traktor. Måste jag dela på traktorn?? mvh Stig J



mimeck

#2 » 16:48:14, 02-05-2023
  • Överför markerat ord till lexikonet

Har du sökt på nätet? Verkar finnas en massa om felkoder och liknande. Både text/bilder och filmer.
Stod nått om en lös kontakt


Vet inte om det här är samma som vevor men felkoderna kanske är lika...

https://www.stokeloafvan.com/blog-1/win ... heater-cdh
mimeck
Fler än 500 inlägg
 
Blev medlem: 19:27:02, 13-01-2009
Ort: Jamtland Jamtland jamt å ständut
Sverige
Maskintyp: Ej angivet


Återgå till Energi och uppvärmning

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se