Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterCrimedatbase

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexVerkstadsforumAllmänt[Allmänt] Bränslen/oljor/fetter

Prissättning och kampanjer.

2 inlägg • Sida 1 av 1
Diskutera bränslen, oljor och tillsatser här

Åsa-Nisse (trådstartaren)

#1 » 17:31:56, 26-09-2018
  • Överför markerat ord till lexikonet

Idag blev jag sur....på riktigt. :aaargh:
Var inne på Lantmännen för någon vecka sedan och skulle köpa olja. Lugna dig lite för det kommer en kampanj med bra rabatt fick jag då veta. Glad i hågen sa jag att det är ingen panik så jag återkommer när kampanjen startat.
Idag skulle jag handla till 15% rabatt och döm om min förvåning att dagens pris netto efter rabatt var ungefär detsamma som för en vecka sedan utan rabatt. Jag trodde att ett seriöst företag såsom Lantmännen höll sig för goda för att hålla på med sådant bondfångeri. ( där fick jag till det va?)
Jag åkte till Swedol och handlade till ca 12% lägre priser utan att behöva pruta och inga kampanjrabatter.

2 personer gillar det här inlägget.
Åsa-Nisse
Fler än 500 inlägg
 
Blev medlem: 19:37:03, 26-07-2012
Ort: Mitt i Småland
Sverige
Maskintyp: Traktor
Maskin: Valmet 6200, 3,5 t grävare, Terri mm



dea

#2 » 18:45:56, 26-09-2018
  • Överför markerat ord till lexikonet

Trist när det blir så att dom höjer priset för att ta ut rabatten och tjänar samma på det!
dea
Fler än 500 inlägg
 
Blev medlem: 23:15:24, 09-09-2004
Ort: Njura, NordÖstra Skåne
Sverige
Maskintyp: Traktor
Maskin: IH 685
JD 6910
JD 6310
Fendt 815
BM 641


Återgå till [Allmänt] Bränslen/oljor/fetter

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se