Verkstan har den stora 12/24 på jobbet, ett as att kånka på så när frågan Köpa in en till min avdelning (2 personal stark mig inkluderad) för att avlasta verkstan (dieselmeken) vid enklare stillestånd tog jag med mig min för utvärdering. En kall förmiddag kom eldprovet, stendöd iglo till diesel skulle igång.
ON - Plus - Minus - Vänta några sekunder på mjukvaran - Klick Vrrrrr *fummel med nyckeln* - wroM - Pass = Dieselgurun gav tummen upp.
Jag har vevat igång ett antal dåliga till döda batterier i Nissan, Subaru, Ford, DB 990 och nu maskiner. AGM är same same som konventionella när det kommer till laddning, finns lite anpassning tillverkare av
laddare kan göra men alltså inget måste och private Person kommer inte märka någon skillnad.
Även jag sett, nåja jag fumla även lite själv med X-laddaren i början, andra som har problem med den men handhavande vad jag sett hittills. Rtfm så kommer det som vanligt gå bättre =)
Det här är det jag tror många trasslar med:
Using Manual Override on GBX155
Boost X is designed to jump start 12-volt lead-acid batteries down to 2-volts. If your
battery is below 2-volts, the Boost LED will be "Off". This is an
indication that Boost X can not detect a battery. If you need to jump start a battery below 2-volts there is a Manual Override feature, which allows you to force "On" the jump start function.
Using Manual Override will not provide any additional power.
To activate Manual Override: Press and hold the Manual Override Button for 3 seconds until the Charge LEDs start to chase.
Jättebra funktion men försöker man använda den när den inte behövs kommer det leda till fördröjning eller inget boostaktivering.
60W USB-C in & ut är inte heller så tokigt från en portabel pjäs, tror jag har 65 eller 90 som bäst hemmavid till väggen och 130 på jobbet men det är inte så mycket som hanterar mer än 60-65, ändå.