Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterMaskinistenin rikosrekisteri

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexMaskinforumÖvriga entreprenadmaskinerRedskapsbärare/Kompakttraktorer

PROTRAC MT8

2 inlägg • Sida 1 av 1
Diskutera redskapsbärare som Wille, LM Trac, Lundberg Hymas, Holder, Belos, Antonio Cararro mfl här

jannerally (trådstartaren)

#1 » 20:32:34, 11-07-2016
  • Överför markerat ord till lexikonet

Har en sån traktor men ingen handbok skulle vilja få fram lite mer data om vad det är för motor och dylikt då jag ska lägga ut den till försäljning någon som vet om det finns reservdelar att få tag till den i Sverige
Med vänlig hälsning, janne
jannerally
1 inlägg
 
Blev medlem: 20:59:52, 18-01-2012
Maskintyp: Kompakttraktorer
Maskin: PROTRAC MT8



Protrac

#2 » 14:11:18, 12-12-2016
  • Överför markerat ord till lexikonet

Nu är jag sent ute, men tag kontakt med fabriken direkt, de säljer reservdelar och de skickade även en handbok i PDF-format via mail.

www.wisconsineng.cz är deras webplats
p.olmrova@wisconsineng.cz är den kontakt jag har haft, från beställning till leverans av diverse delar tog det 2 veckor. Mycket servicevänliga!
Protrac
Fler än 10 inlägg
 
Blev medlem: 07:28:18, 14-04-2016
Ort: Vännäs
Maskintyp: Hjullastare
Maskin: Swekip 1850 Hjullastare (Kinamaskin!)


Återgå till Redskapsbärare/Kompakttraktorer

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se