Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterMaskinistenin rikosrekisteri

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexMaskinforumÖvriga entreprenadmaskinerRedskapsbärare/Kompakttraktorer

Tråden om våra 2-axliga Belos redskapsbärare.

4 inlägg • Sida 1 av 1
Diskutera redskapsbärare som Wille, LM Trac, Lundberg Hymas, Holder, Belos, Antonio Cararro mfl här

L.Nilsson (trådstartaren)

#1 » 22:16:06, 17-07-2017
  • Överför markerat ord till lexikonet

Tjena!
Tänkte att vi kunde dra igång en snick och snacktråd för våra Belosar med 4 hjul.

Köpte mig en 1300D i höstas som jag har gett en makeover med ny motor,lack och modern ledbelysning.
I dagsläget är ett klippdäck det enda som jag har i redskapsväg men söker med ljus och lykta efter en sopvals. Tips mottages tacksamt, självklart är även alla andra möjliga redskap av intresse. :thumme:

Återkommer med bilder på min maskin. Tänkte att alla som vill snacka belos och visa upp sin maskin får fylla på i denna tråd. :rock_on:
L.Nilsson
Fler än 10 inlägg
 
Blev medlem: 21:26:11, 17-07-2017
Ort: Norsjö
Sverige
Maskintyp: Hjullastare
Maskin: Volvo L50HS
Volvo ECR35D



igelkottar

#2 » 10:49:59, 18-07-2017
  • Överför markerat ord till lexikonet

Kontakta autrep här på forumet så hjälper han nog dig.
http://www.autorepmek.com
Bild
/Lillen

"Jag bryr mig faktiskt inte om vad folk tycker.
Jag gör vad jag har lust med."

Julia Child (1912–2004), ameri-
kansk kock och kokboksförfattare
Användarvisningsbild
igelkottar
Fler än 500 inlägg
 
Blev medlem: 13:53:53, 31-01-2008
Ort: Skövde
Sverige
Maskintyp: Ej angivet
Maskin: Gutbrod 1050 Trädgårdstraktor m. Skopa, snöschaktblad och borstaggregat.

Entorum

#3 » 22:01:56, 10-08-2017
  • Överför markerat ord till lexikonet

Hej, jag har några tråda om belos 1300 fast under belosdelen på forumet, har även en sopvals tyvärr utan redskapsfäste ståendes men norsjö är nog lite långt bort
Användarvisningsbild
Entorum
Fler än 100 inlägg
 
Blev medlem: 20:47:25, 18-09-2016
Ort: Nossebro
Sverige
Maskintyp: Redskapsbärare
Maskin: Belos 1300D

L.Nilsson (trådstartaren)

#4 » 22:24:47, 22-08-2017
  • Överför markerat ord till lexikonet

Entorum skrev:Hej, jag har några tråda om belos 1300 fast under belosdelen på forumet, har även en sopvals tyvärr utan redskapsfäste ståendes men norsjö är nog lite långt bort


Tjena! Hade missat ditt inlägg. Jo jag har kollat in dina belostrådar :thumme: . Sopvalsen lät väldigt intressant men du har helt rätt i att Norsjö ligger en bit bort, (Norra västerbotten) men om du skulle kunna tänka dig att skicka den så får du gärna slänga iväg ett pm! :grin:
L.Nilsson
Fler än 10 inlägg
 
Blev medlem: 21:26:11, 17-07-2017
Ort: Norsjö
Sverige
Maskintyp: Hjullastare
Maskin: Volvo L50HS
Volvo ECR35D


Återgå till Redskapsbärare/Kompakttraktorer

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se