Willen har vi, hydraulik flöden har dom, om dom har dubla pumppar kan dom ge 180l/min och nära 200bar till sk sop hydraulik, med god tur födesregage 0-max inne i hytten. Sedan övrig tillägshydraulik så är dom alla individer hur dom är bestälda, kan ha bekvämt i joysticken bakhydraulik som man sällan använder, kanske om man har bak sladd, då riktigt fint. Tredje och fjärde tillägg kan vara lik ålö, trycka knapp och till lika lyfta sänka eller tömma fylla har man dom funktionerna. Som sagt individer vad dom är bestälda med. Men power att dra eller skuffa har dom ytterst bra. Sedan sitter man ju i framvagnen och djupt nere, sikten generelt, och lasta
lastbil försvinner skopan heltifrån framrutan. Sedan om man tex städar och ideligen inn och ut för flytta, knäskada och 187cm är motsvarade storleks kramer otroligt bekväm att stiga in och avägsna sig från. Sedan att kopla befintliga hydrauliska
redskap, alla slangar skall förlängas, och rätt obekvämta att koppla när koppllingarna är väl skyddade på insidan av armarna. Om dom icke har ac, går ej att köras med dörren öppen, för den kan skadas när man vänder och varnings
summer tjuter. Sidofönstret på höger samma sak, går ej lik volvon, att köra fullt opp. Taket får man ju opp.
Men om ni får med flak på motorn, bakbad osv så är dom ytterst mångsidiga. Tex sandspriding med sopa fram och bak, snabba och bra
flöde, är dom bra.
Service, tex en nyare 655, böt jag
batteri i, hydraulslangar bort, hytten tippa upp, massa skruvand typ 5h.
Mina byggen. Denne, nyare 625, med bahydraulik i sidokonsol, tillägs hyd fram i joystiken, med från hytten ställbar skilt sk sophydraulik och yttre hydraulikens fart, rätt när slungan skall ha allt, och små sylindrar på tuten, så går dom sakta och eksakt.