Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterCrimedatbase

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexMaskinforumÖvriga entreprenadmaskinerRedskapsbärare/Kompakttraktorer

Holder C3.42 startar inte

1 inlägg • Sida 1 av 1
Diskutera redskapsbärare som Wille, LM Trac, Lundberg Hymas, Holder, Belos, Antonio Cararro mfl här

Tunis_ (trådstartaren)

#1 » 19:07:07, 03-08-2022
  • Överför markerat ord till lexikonet

Hej,

Behöver lite hjälp med min Holder. Den gick som vanligt felfritt idag tills jag precis hade kört dit jag skulle, mer eller mindre. Men sen dog motorn helt plötsligt. Misstänkte att det var något bränslerelaterat för den gick runt på startmotorn. Hursomhelst, efter lite letande så konstaterade jag att den inte har 12V på stoppsolenoiden. Jag drog en kabel direkt från batteriet och hörde att den klickade till. Testade att starta och det gick kalas. Så nu till frågan, finns det något uppenbart ställe som kabeln till solenoiden kan vara bruten? Det är ju allt annat än rymligt i de här små maskinerna.

Tack!
Tunis_
Fler än 10 inlägg
 
Blev medlem: 06:37:56, 06-10-2020
Ort: Svedala
Sverige
Maskintyp: Grävmaskin (larvburen)
Maskin: Volvo EC18C
Holder C3.42




Återgå till Redskapsbärare/Kompakttraktorer

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se