Hej alla ni som svarat- Ni är grymma!
.
TACK för snabba svar. otroligt bra hjälp.
¤
Olja byter jag således till Multigrade 15w/50? (är det typ nån hypoidolja?), Ej använda semi/fullsyntetisk väl?
Behöver instruktion HUR jag demonterar och var dessa sitter:
Ventilhuset- byta ev packningar.
Börja prova smörja upp/brotcha till reduceringsventil.
Stämmer att det var knas med min "reduceringsratt" ovanför anslutningsslangen- men den ställer man trycket med, är den andra till vänster man ställer nivån på inblandning av kem.
- liten
packning var trasig- söndertorkad på min reduceringsratt till ställa bar trycket- (hitta ingen tätningring som passade) ,var till en bilfirma som kleta dit en gummisträng/svart tätningsmassa/lim som jag sen skar till med ett rakblad- nu läcker det inte ivarjefall, sen OM det vart OK hoppas jag- så det inte beror bara på detta att den inte bygger upp
tryck!?
Bifogar fler bilder- håll till godo.
Göran: Vore väldigt betydelsefullt du scannade in instruktion/manualer/bilder tack.
Går det inte zippa och lägga in här?- mååånga skulle uppskatta det.
- annars börja med PM/maila mej tack.