nu kom hål borren efter ha fastnat i postmords sorterings apparat
så blev och borra ur däcken nu efter jobbet
räknade på att haxel hubben stack ut 30 mm det gav mig 5 mm till godo , grövre än så bör ju en sketen
fälg inte vara
ack så fel , fälgen var dubbel bottnad
, så vart fram med vinkelslipen kom åt så man kunde dutta på fälgen med skivans "nos" , många duttar senare så kom man runt och fick ur axeln
på diff axeln funkade inte den lösningen
vilket vart en räddning då erm ja förgående reparatör inte heller nådde in med svetsen , sparde mycket arbete
blev och kapa ner axelhubben ifrån 30 till 10mm så man kom igenom svetsen med hål borren
så var diff huset befriat
hjul lagret mådde inge bra
axelbrott i göringen på denna sida med , tur i oturen så tog lager huset smällen istället . får se om de kanske går och svetsa
går det inte svetsa så åker lager huset i soporna och får bli en lager bock istället
små folket tog hant om en bit ur huset med så får ställa fram gröt i natt så får vi se om den ligger på bänken imorrn
syns dåligt , rejäl skid backe i lagret
höger sidas lage
hus mår inte heller så rock 'n roll
vilket bekräftar mina misstankar
att bristen på lagrade ytor knäckte / knäcker axeln, som och slänga in en korven i en skol korridor
föregående reparatör försökte och lösa glappet igenom och svetsa på en grövre
axel hela bakaxeln befriad
blir och gnugga geni knölarna nu så man får rätt mått på alla lager och packboxar och axlar