Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterCrimedatbase

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexDiverseMedlemspresentation

Hej Hopp

3 inlägg • Sida 1 av 1
Är du ny här? Välkommen att presentera dig i detta forum. Berätta vem du är och hur du hittade hit ...

westerstroming (trådstartaren)

#1 » 20:03:24, 29-10-2017
  • Överför markerat ord till lexikonet

Hej!
Hittade hit när jag letat info om svarv. Har nyss införskaffat en Blomqvist VL600 som jag tippar är från ett annat årtusende men som funkar fantastiskt fint. Jag har förkärlek till gamla järn på nåt sätt! Möjligen för jag pysslar med gamla Harleys o Triumph på fritiden eller kanske för få distans till jobbet som går ut på att utveckla/bygga framtidens bilar. Är rädd för att det hamnar en uråldrig fräs här också vad det lider!
Är impad av all kompetens som finns i detta forum!
// Micke :wave: :wave:
Learning by failing

8 personer gillar det här inlägget.
westerstroming
Fler än 1 inlägg
 
Blev medlem: 21:46:03, 28-10-2017
Ort: Stehag, Skåne, Sverige, Världen
Sverige
Maskintyp: Ej angivet
Maskin: Svarv o svets



Loke

#2 » 22:17:34, 29-10-2017
  • Överför markerat ord till lexikonet

Trevligt, alltid kul med nytt folk, i synnerhet när dom bjuder på en liten presentation. :thumme:
Projekt och reparationer av alla slag är vi intresserade av och bifogas det dessutom bilder så är det ännu bättre.

Ang kompetensen så kan du säkert bidra med ditt strå till stacken, tänk även på att inga frågor är för små eller för korkade för att ställas, det finns kategorier för nästan alla böjelser här. :grin:

Ett tips, om du startar eller ställer en fråga i vad du tycker är rätt kategori och får dålig respons, byt avdelning och prova igen. Ofta kan trådarna som skapas ha ett stort allmänintresse men postar man i en mindre "intressant" kategori så kan tråden lätt gå de flesta medlemmar/besökarna förbi.

Ett tips till om du ska få ut så mycket som möjligt av forumet är att använda dig av "senast aktiva teman", då ser du allt som skrivits oavsett kategorier, funkar alltså som ett forum utan kategorier där trådarna och inläggen syns eftersom dom skapas.


Loke
Har alltid trott att Monty Python varit fiction, men nu får vi se pajaseriet varje dag...

3 personer gillar det här inlägget.
Användarvisningsbild
Loke
Fler än 500 inlägg
 
Blev medlem: 09:07:27, 28-08-2006
Ort: Sundsvall
Sverige

Holger

#3 » 18:35:30, 30-10-2017
  • Överför markerat ord till lexikonet

Mycket välkommen och tack för din presentation!

(Själv använder jag "Visa olästa inlägg" mest.)
Användarvisningsbild
Holger
Webmaster
Webmaster
 
Blev medlem: 10:54:48, 12-10-2003
Ort: Hannover
Sverige
Maskintyp: Hjullastare
Maskin: Test


Återgå till Medlemspresentation

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se