Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterMaskinistenin rikosrekisteri

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexMaskinforumBil/MCSnöskotrar

Någon fler som....

1 inlägg • Sida 1 av 1
Diskutera skotrar här!

Simnil (trådstartaren)

#1 » 07:42:14, 27-06-2018
  • Överför markerat ord till lexikonet

...fallit för frestelsen och beställt nytt inför nästa vinter? Har i modern tid oftast bytt vartannat år men husaffärer och annat har kommit mellan så nuvarande skoter har jag haft i fyra år :myzsko:

Jajja, hursomhelst så i vårt hus åkte vi dit ordentligt i bytesfeber i våras, jag kritade på för en ny Lynx Boondocker RE 850 och sambon hon beställde en ny Summit 600, båda med 154" matta.

Jag velade länge kring ifall jag hade blivit tillräckligt vuxen för att klara mig med en 600a jag också men kom fram till att vid 43 så är man fortfarande tillräckligt barnslig för att tvunget hålla sig till "storkubikarna" =)
Jag kan inte neka till att jag är väldigt nyfiken på den nya Etec 600an som kommer, den gamla var så trött och tråkig att jag omöjligen skulle klara av att leva med den i ett nöjesfordon men om ryktet stämmer är den nya som kommer nu ett helt annat djur. Nåja, den som lever får se och förhoppningsvis så får jag provköra sambons nya någon sväng så jag får känna hur den känns =)
Simnil
Fler än 500 inlägg
 
Blev medlem: 14:31:12, 12-10-2015
Ort: Norra Västerbotten
Sverige
Maskintyp: Ej angivet
Maskin: Autodesk Inventor Pro 2021




Återgå till Snöskotrar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se